Vardagen knackar på ..

2012-01-23 @ 08:08:17
Efter en helt underbar mammaledighet så var den riktiga vardagen här imorse ! Klockan var ställd för idag skulle vi upp , iväg lite tidigare än vanligt till dagis för att jag ska iväg och jobba "på riktigt" .

Själva dagislämningen var sämst idag .. Hon blev ledsen redan när hon såg dagiset , och har svarat nääe på frågan om hon vill gå till dagis . Väl framme så var det ju inte samma fröknar , så det var en helt hysterisk liten tjej jag lämnade idag .. Bleh . Så idag grinade jag så fort jag kom ut ! :)

Men nu väntar lite jobb och jag håller tummarna att jag inte får ett samtal om att jag lär komma och hämta Tova . Ha en bra dag , det ska jag försöka ha !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <