Gårdagen .

2011-04-13 @ 08:39:07
God morgon !

Nu har jag sovit första natten på nya madrassen i nya sängen , tror att jag inte har så speciellt ont i ryggen (som jag fick av den förra) men det kan ju vara bara för att jag vill tro det :)

Vi hade en riktigt bra dag i stan igår . Lite folk och vi fick hem både det ena och det andra . Förutom madrassen så hittade vi ett soffbord , lampor till köket , lyktor , glas , handdukar .. Ja lite småplock . Sen så försvann Sonny in på elgiganten och kom ut med en ny tv till sovrummet . Så nu har vi möblerat om inne i sovrummet , blev väl lite sådär men det ska vi ordna idag . Bilder kommer upp sen !

Emma - Mamma till Alicia ♥

Åh va roligt att köpa massa nytt :)

Jag vill köpa mig ett hus så att vi kan köpa massa fint och göra om ^^,

Bor ni i hus ? :)



Haha ja jag är ganska lik nån kändis ;) hehe.

Angelina Jolie tror jag att dem brukar säga ;D haha skämt och sido ;)



Ja det var juh faktiskt himla spännande & roligt :)

Vi kanske kan ses på en fika någon dag så får små tjejerna träffas och leka lite ? :)

Vore skoj ^^, Alicia har inte så många vänner som är så pass nära i åldern, och dem vänner hon har är nästan bara killar :p Verkar som att 2010 var pojkarns år ;)



Kram på er

2011-04-13 @ 12:44:39
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <