God natt !

2011-04-11 @ 22:56:27
Har lite ont i hjärtat .. Det finns människor som gör så dumma val här i livet , val som kan ha konsekvenser , och det vet de om men de gör det ändå ! Jag bryr mig om de här människorna , det är väl därför det tar så hårt . Vill alla så väl , så jag nästan glömmer mig själv ibland . Nu har det iallafall visat sig att det inte spelar någon roll vad jag tycker och säger , de struntar i det och fortsätter ändå .

Har precis haft mamma här som sällskap till "en unge i minuten" , men nu är jag solo igen och kollar på "nittileaks". Funderar lite på om man skulle gå och lägga sig för jag har vart grymt effektiv idag så det tog lite på krafterna . Har bland annat hunnit med att tvätta resten av våra fönster , tvätta kläder och rensat i det som ska bli Tovas rum .

Nej , sängen får det bli !

God natt !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <