Godmorgon !

2011-04-06 @ 08:30:10
Äntligen verkar det som att vi är så gott som friska !

Sitter och tänker på om jag ska börja skruva ihop vår nya säng vi köpte igår . Men får se om jag har det tålamodet själv .. Var en sväng till Valbo igår med Sonny , Tova , Sussie och Angelica . Vi var bara på IKEA och kollade lite , men vi hittade som sagt en säng och en matstol till Tova . Har en stol som är helt suverän från graco , men den är så stor och otymplig så det var lika bra att byta till en mindre .

På tal om stolar , så var vi in på Barnens Hus och skulle kolla bilbarnstol till lillan också . Fanns hur många som helst , men jag har redan läst på om dem och jag vill ha en Besafe izi kid X3 då verkar det som att det är den enda som är T/E - märkt . Så det får nog bli den , säkerheten är viktigast så då spelar det ingen roll vad den kostar .

Någon som har erfarenhet av den här ?
Bilden är klickbar .

Sara Bergström

Vi har den bilbarnstolen, men kan rekomendera att hyra den från www.if.se och det gör vi och betalar 189:-/månaden.. Vi är kanon nöjda och Elvira sitter jätte bra i den! :D

2011-04-06 @ 20:10:58
URL: http://bergstromsara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <