Altanhäng & sura jävlar .

2011-06-28 @ 14:52:01



Skapligt njutbart väder det är då ! Vi sitter hemma på Petterssons altan och solar lite . Tovisen sover nakenfis efter att ha badat en bra stund .

Men herregud vad det märks att vi bor i lilla landet lagom . Man får tydligen inte tycka NÅGONTING utan att folk ska sitta och störa sig på det . Jag menar , bara för att jag tycker som jag gör betyder väl inte att jag tror att jag är den perfekta mamman ? Jag gör fel precis som alla andra , men det här var bara en åsikt jag har ! Försöker inte heller vara någon "fröken duktig" , utan jag rökte i början av min graviditet (när jag inget visste) och jag hatar mig själv för det så det är väl därför jag reagerar som jag gör . Jävla grinskallar .

Anonym

jag håller på dig du är en toppenmamma

2011-06-28 @ 15:39:17
Åsa

Det kommer alltid finnas folk som stör sig på en Sandra.....Men ärligt vem bryr sig om dom..... =) den svenska avundsjukan och det egna dåliga samvetet bara ;)

2011-06-28 @ 15:47:51
URL: http://mammsen74.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <