Guldhelg !

2011-06-12 @ 22:03:54
Som vanligt så har inte mobilbloggandet fungerat som det ska , men det kanske dyker upp så småningom ..

Ja , då var helgen över och medan Sonny är på väg till Bennys för att hämta hem lite mat så kan jag ta en liten uppdatering . Igen .

I fredags åkte vi iväg till Sätra och hälsade på Sussie och tjejerna , hade tur och fick träffa Johanna och hennes tjejer också . Passade på att mysa lite med minstingen Tyra , sen åkte vi alla iväg till Valbo . Blev bara en snabbvända , det var så sjukt klibbigt och jag hade verkligen ingen lust att prova kläder då . Hittade iallafall en tröja och lite kläder till Tova .

Lördagmorgon drog vi iväg till Stockholm för att fira nyblivna 20-åringen Jennifer . De bjöd på otroligt god mat , fika och dricka . Sen var det så kul att få träffa alla andra , och så hade jag sån lyx att jag fick mysa med Ida som är det senaste tillskottet i famlijen . Det var verkligen en toppendag , trots att man var helt slut av värmen . För att få ut så mycket tid som möjligt med varandra så sov vi kvar .

Har haft en grymt mysig helg som avslutades med lite fiske ! Haha , känns som att man har blivit värsta fiskenörden men det är skönt på något sätt . Så länge jag slipper få fisk är jag nöjd !

Nu ska jag vänta in Sonny med maten , sen ska vi ha en sen middag framför en film . Godnatt !

Jennifer

Jätte kul att ni kom :D Kommer nån gång i sommar så får vi ta o åka ut med båten :D

2011-06-12 @ 22:30:47
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/
kerstin extrafarmor

jättekul att ni kom så mysigt att umgås med er ,och alla tycker tovisen är helt underbar ,kram

2011-06-13 @ 07:39:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <