Betty hälsar på !

2011-05-12 @ 21:28:06
Har fått äran att vara hundvakt åt mormors lilla Betty , och hon ska vara hos oss ända tills på söndag ! Hur mysigt som helst .. Vill också ha en hund , men släpa hund och barn upp och ner för tre trappor känns inte såå lockande . Visst , det går an om man har en sån här liten men det skulle Sonny aldrig gå med på :)

Sötbettan !

Annars idag så har jag och Thessan vart in på marknaden i Tierp och kollat lite . Det var ju såklart bara det vanliga , så det blev inte mer än chips till Sonny . Vi var in en sväng på Barnboden också och då hittade jag en kanonfin morgonrock från Geggamoja som skulle vara kanon i sommar efter alla bad ! Ska försöka hitta den på nätet , så får ni se .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <