Fullt upp .

2011-05-22 @ 18:37:48
Haft en lugn dag , men har ändå hunnit med en hel del . Började med att inviga Tovas lillpool hos Petterssons , och det var något som verkligen uppskattades ! :)

Sen fick Tova vara kvar där medan jag åkte hem och såg till att badkaret åkte ut . Lite synd , men jag har hellre tvättmaskin än badkar . När det var ute så satte jag igång att städa rent hela badrummet , så nu är det kliniskt rent där inne . Det enda som fattas nu är en slang så vi kan dra bort vattnet , sen är det bara tvätta och köra ! Helt sjukt att man kan vara så glad över en tvättmaskin :)

Sonny och gänget är ute vid båten - som vanligt , Tova somnar nog när som helst med tanke på att hon knappt sovit något på dagen och då tänkte jag passa på att göra lite bröd . Känner att jag måste göra något , det kryper i hela mig !

Det får vara allt för idag , puss !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <