God morgon !

2011-05-05 @ 09:54:16
Idag tyckte Tova att det skulle sovas till kvart i nio , så mina planer på Öppnis var ju bara att lägga ner för jag hade ingen vidare lust att tvinga i Tova frukost och stressa iväg . Istället för Öppnis så ska Tova , jag , mamma och mormor åka och hälsa på min fina gammelmormor (som har alzheimers .. ) .

Fem generationer <3



Det är hemskt att se vad sjukdomar kan göra med en människa , men för mig är hon fortfarande samma underbara gammelmormor .
Maria Saether

Va mysigt med 5 generationer.. fast det även kan vara jobbigt som du skrev.. tråkigt att en sjukdom kan göra så mycket... måste försöka ses någon gång snart.. =) så man får träffa er! =))

2011-05-05 @ 11:46:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <