Hur det ligger till .

2011-05-18 @ 21:49:51
Har vart så sjukt trött de senaste dagarna , helt utan anledning men nu känns det som att det håller på att vända !

De senaste dagarna har inte vart så speciellt intressanta att skriva något om heller . Har skruvat ihop lite nya möbler , fått en tvättmaskin av pappa (guuld värt) och stört mig på folk (som gör dumma val , eller helt enkelt inte bryr sig) Herregud vilket otrolig meningslöst inlängg , men nu vet ni att jag lever ! :)

Tur att jag har min underbara familj , ni får mig att må så bra !

mamma

Åh det är tur att vi har dig gumman!<3

2011-05-19 @ 15:21:35
jennifer

Vad kul att du har köpt en heldress eller vad de kallas för. De e så himla gulligt på dom små ! :D

2011-05-19 @ 21:59:57
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <