Phew !

2011-05-31 @ 21:42:02
Vilken dag ! Härligt väder , och det är väl tur att man har spenderat hela dagen utomhus för det verkar bli lite mörkare på himlen nu ..

Ja som sagt , vi har bara vart ute idag . Nästan . För imorse när vi vaknade och kollade ut så trodde jag att det var "dåligt" väder , för det blåste ju så mycket . Sen någon timme senare gick jag ut på balkongen och fick mig en rejäl chock - 34 grader ! Det var bara att packa väskan och ta sig ut , fanns ju ingen anledning att vara inne :)

Blev lite bad hemma hos Petterssons , sen tog vi en sväng förbi pappa på vägen hem . Ditte har gjort en superfin sak som passar oss perfekt ! Ni får se när jag har tagit hem den :)

Sen har jag värsta planerna och jag är så peppad och taggad ! Hoppas allt går som jag vill , för det är verkligen något jag vill ! Åh , längtar !

kerstin extrafarmor

så mysigt att umgås med er.och Tova växer fort den tiden får man inte tillbaka så vi vill träffa henne så ofta vi kan

2011-06-09 @ 13:41:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <