Godmorgon !

2011-11-05 @ 08:03:27
Verkar som att Tovisen tar lite sovmorgon idag , så då passar jag väl på att skriver av mig lite !

Nu är jag färdigjobbad för den här veckan , och det kändes så bra för nu vet jag att jag inte har "tappat" allt , typ som det sociala , att jag vågar ta för mig osv . Känns verkligen jättebra !

MEN , nu kommer det lite klagomål också .. På några så kallade "vänner" som absolut inte kan visa någon som helst gläjde alls för andra . När det gäller dig/er så ska man minsann jubla för minsta lilla , och jag brukar ALLTID visa stöd i alla lägen för dig/er , för det är så man gör ! Vet inte varför du/ni är såhär , men nu när det går bra för mig så får man ingenting tillbaka . Men nu vet jag var man har dig/er , så det gav ju något iallafall .. ;)
Emma - Alicias Mamma & Gravid med Mini <3

Hej och godmorgon :) jag lämnade en kommentar på din FB nyss ;) kram

2011-11-05 @ 08:18:49
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
thessan

Jättekul att du kommit igång och jobbat , vill veta allt sedan !!



Puss puss

2011-11-05 @ 09:40:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <