Min lilla konditor !

2011-11-20 @ 19:06:18
Idag har Tova fått baka kladdmuffins alldeles själv ! Eller jag fixade ihop ägg och socker så hon hade en grund , men resten av ingridienserna var det hon som bestämde över ! Hon var så himla duktig min lilla fina .. Goda blev de också , så vi hade en liten picknick på golvet när de var färdiga :)

Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Men åh vilken liten sötnos :)

Duktiga tjejen som bakar alldeles själv!



Svar:

Tror du att jag kom i säng när jag kom hem igår eller ;) Nej du, hade juh en glad liten tjej som ville leka och busa när jag kom hem, sen vart det middag osv. Men faktiskt så vid 20 tiden så gick jag och la mig :)

Dock lika trött idag iallafall :p



Kram på er.

2011-11-21 @ 10:53:02
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <