Sjukstuga ..

2011-11-24 @ 11:54:50
Då har magsjukan kommit till vår familj för första gången . Som tur är (peppar peppar) så fick jag bara en lindrig variant och Tova är inte drabbad alls så vi har ändå vart ute och gått lite idag för att få ur oss lite baciller . Sonny däremot är totaldäckad idag .. Verkar som att ingenting biter på Tova , hon blev väl härdad som bebis då jag tyckte att hon var förkyld mest hela tiden .

Just nu ligger Sonny och Tova och sover , så jag har slagit in lite mer julklappar . Känns inte så juligt att sitta med balkongdörren öppen och slå in paket och njuta av härlig höstluft som kommer in :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <