Kvällen är räddad !

2011-10-29 @ 21:25:48
Det var ju inte allt bara skit på tv:n för "så mycket bättre" började ju idag och som jag längtat ! Spännande blandning , kommer förmodligen bli lika bra iår . Förra året hade jag Petter och Plura som favoriter och årets är Wihe och Timbuktu . Vad har ni för favoriter ?

Datorn har börjat ladda igen också , så jag tog en snabbis inne på hm .

Just ja , som ni kanske har märkt så är jag inte alls i Ullared just nu . Men S bytte skiftgång för någon vecka sen och då blev det att han fick jobba i helgen .. Tråkigt , men till våren så blir det nog av ! :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <