Tupperwarepremiär .

2011-10-01 @ 21:19:03
Idag har jag och lillälsklingen vart på tupperwareparty för första gången . Jag är ju lite ensamstående den här helgen , så vi passar på att göra "tråkiga tjejgrejer" som vi aldrig hade fått med oss Sonny på . Kul var det , Tova lekte med Charlie och jag fick med mig en riskokare . Perfekt för mig som är värdelös på att göra ris ! Nu äter inte jag ris längre , men nu slippper Sonny och Tova få skitris :)

Hann med en sväng till Felicia och Thomas , sen blev det tacos till middag . Hade laddat upp lite lördagsmys till Tovisen i hennes nya skålar (favoriterna russin och majskrokar) men donnan valde att somna redan halv sex idag ! Panik , men kände ändå att det bara var att låta henne sova för natten , så jag får minsann klara mig själv ikväll . Blir spännande och se om vi går upp mitt i natten sen , eftersom hon somnade två och en halv timme förtidigt ..

Var lite skeptisk först , men när det kommer in en karl som inte ens känner tjejen som håller i det och säger att han verkligen rekommenderar den , då var det ju bara att slå till :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <