Väggdekorer .

2011-09-25 @ 10:36:00
Jag gnäller och tjatar om att jag inte vill lägga ner allt för mycket energi på att tapetsera om , fixa och ordna med rummen så de blir exakt som jag vill . Men det är bara för att jag vet att den här lägenheten bara är en liten mellanlandning , inom en framtid så har vi ju hus och det är DÅ man verkligen kan göra som man vill , då är det ju ens eget .

Men , man ska ju ändå trivas så lite kan man väl göra ! Som Tovas rum , det måste kännas som hennes . Så nu ska det handlas tapeter , och för att slippa tapetsera om sen när vi flyttar så tänker jag köra på enfärgade tapeter och väggdekorer - problemet löst ! :)

Allt för föräldrar har en kampanj med just väggdekorer nu , klicka på bilden för att komma dit .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <