Docktjejen .

2012-02-07 @ 22:20:39
För någon dag sen satt jag och ordnade ett inlägg om Tova och hennes små "bebbar" , men datorn dog sen blev det inget mer med det . Men nu blev jag påmind av Emma och hennes söta dottet Alicia ! :)

Tova är galen i sina dockor och hon kämpar och donar så fint med dem . Det matas , byts blöja , vyssjas , nattas och badas .

 

De ska ju gärna vara samlade också .. Den nakna dockan är faktiskt min gamla "Johansson" så det är kul att hon tycker om honom lika mycket som jag gjorde . Sen har vi den med kläder och det är nya dockan som hon fick av sin mormor . Den döptes snabbt till Mimmi , och det har gått så långt att frågar man Tova om vad hon heter så svarar hon rätt och slätt Mimmi på den frågan . Tokunge ! Sen har hon massa mindre dockor , men de struntar hon helt i :)


Nu borde jag verkligen gå och lägga mig , ska upp fem imorgon för ett pass på tio timmar .
mikaela

Men gud så söt. Minella har också två dockor som hon bär omkring på som jag absolut inte får "mysa" med. Ska även leta upp min gamla som jag slarvade bort i flytten. Anton var min trogne vän i många år.

2012-02-08 @ 00:24:57
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Jennifer

Men vilka fina kläder ;)

2012-02-08 @ 12:42:15
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <