Heej !

2012-02-27 @ 20:58:55
5 dagar sen sist, hur mår ni ? :)

Mina dagar går bara åt att jobba just nu och när jag inte är på jobbet så umgås jag med lilla familjen . Imorgon är jag ledig, så då tänkte jag visa er lite smått och gott . Har även lite grejer på g som ni ska få ta del av, spännande va ? :)

I helgen var hela lilla familjen äntligen lediga ihop ! Fredagen bjöd på shopping, lördagen var det dop och efter det åkte vi ut och sov kvar i prästbricken med Kerstin och Tony . Där blev Tovan bortskämd som vanligt, ni ska få se så fina grejer hon fick imorgon . Söndagen var vi ute i det fina vädret, men jag brände mig (!) så nu är det mindre skönt i ansiktet ..

Idag var det lite jobb på förmiddagen, sen åkte jag och Tova till stan med mamma, Felicia, Andreas och Sandra . Mysig dag med alldeles lagom med inköp och en bortskämd dotter (tack mamma!)

Nu ska jag göra iordning ostbricka som jag och storhjärtat ska njuta av !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <