Isbilar & BVC .

2012-02-14 @ 10:02:22
Stannade ju till och åkte isbil häromdagen och på kvällen tyckte jag att vi också skulle ha en , så i förrgår var S iväg och köpte en (okej, två) isbilar . Det var lika bäst att det blev två , för efter att ha kört själv så förstår jag varför man gör det . Har ju bara åkte med innan . Så nu slipper vi slåss om vem som ska köra :)

Sen finns det ju en ännu bättre fördel och det är att jag aldrig mer kommer vara utan bil . Nu kan S ta någon av skitbilarna till jobbet , så har jag och Tova Renaulten som "vår" bil . Bäst !

 

Trodde att vi hade noll planer för idag , men IGÅR fick vi brev om att Tova ska på 18- månaders kontroll IDAG . Ingen framförhållning där inte .. Så på eftermiddagen blir det sprutor :(

Emma - snart tvåbarnsmamma ♥

Åh hur gick det för Tovsan med sprutorna? :(

Gick det bra? Hoppas att hon inte blir dålig.

Vi ska ner imorgon och ha 18 månaderskontroll plus spruta :/ Ser inte fram emot det kan jag säga..



Hur går det med vagn letandet? :)



Kram

2012-02-14 @ 17:24:08
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <