Dagisdag åtta !

2012-01-19 @ 09:52:26
Idag var det första riktiga lämningen , dvs jag stannade vid dörren fullt påklädd och sa hejdå . Trodde faktiskt att det skulle gå utan Tovatårar idag för hon sov länge , fick i sig bra med frukost och var allmänt glad . Men , väl framme när hon insåg att jag skulle gå så blev hon ledsen . Den här gången så såg jag ju verkligen att det inte var allvar utan bara protestgrin , så jag känner mig lugn ändå . Ena förskoleläraren sa att jag får ju ringa och kolla hur det gått om jag känner mig osäker , men varken de eller jag har ringt en enda gång ! :)

Nu ser jag att klockan redan är tio , och det är helt sjukt vad fort tiden går när Tova är på dagis . Man hinner ju inte med att göra någonting känns det som ! Man kommer hem sen är det helt plötsligt dags att hämta ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <