Dagisdag två !

2012-01-11 @ 12:15:15
Tovisen har precis slocknat efter ännu en dag på dagis . Hon hann bara plocka i sig lite mat när vi kom hem , sen somnade hon så fort hon lade sig ner . Så härligt när barn somnar för att de är trötta av lek :)

Idag var det bara jag och Tova som gick till dagis eftersom pappan måste jobba , men det tror jag inte gjorde något för jag hann inte ens få av mig mina kläder så hade Tova gått iväg och letat på sina nya kompisar !

Nu ska jag passa på att äta lite lunch , blir rester från gårdagen då vi åt mantia och "pitta" (hur nu det stavas ..)

Ha en bra dag !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <