Dagispremiären .

2012-01-10 @ 22:22:00
Ja idag var det ju dagen D , dagen som jag absolut INTE har längtat efter . Dagispremiären . Hade sån panik inför idag så det är helt sjukt . Dumt nog måste jag säga , för när vi var klara och kom ut så kände jag mig så jävla puckad . Varför har jag gått och oroat mig så jag nästan blivit utbränd (typ :)) ?

Som Jannice skrev tidigare idag "Lycka till, till Lillhjärtat, men kanske framförallt till mamma ;)" det stämde så bra så för medan jag knappt visste vad jag hette så knatade Tova in , hejade på fröknarna sen var hon borta . Där stod Sonny och jag som två fån . Så vi fick sätta oss och leka med ett av de andra barnen medan Tova hade fullt upp med sitt . Så all oro är som bortblåst . Visst kan hon ändra sig och vara helt galen den dagen vi väl ska gå , men nu vet jag ju hur allt funkar på hennes avdelning så jag känner mig ändå lugn . Fröknarna är toppen , de andra barnen var superhärliga och avdelningen jättemysig .

Så nu känner jag att jag längtar tills vi ska gå dit igen , den ni ! ;)

Men bara för att Tova (jag) var så duktig idag så var vi värda en rejäl beställning på hm .. Visst ? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <