Halv åtta hos Malle .

2012-01-16 @ 22:10:41
Idag var det Malle som stod för "halv åtta hos mig" , åh herregud vad hon hade lyckats ! Fondue med alla tillbehör man kan tänka sig (prova halloumi , GRYMT!) Sen en pannacotta som var gudomlig till efterrätt . Hade vi satt betyg så hade det lätt vart full pott .

Men nu är jag hemma på soffan och bara är . Har hunnit iväg och jobbat lite också innan S drog iväg .

Åh just ja , det var dagis dag fem nu va ? Idag fick vi bara vara med en stund , sen var det hejdå som gällde . Tova var lite trött , så det kom lite tårar . Dock hörde jag att det hade slutat redan när jag kom ut i hallen . Jag var så lugn över att det skulle gå bra så jag tillåmed vågade mig iväg till Tierp med Mia och Annamaria ! :) Sen hade Tova ätit en jätteportion med mat , så det kändes bra !

Nu väntar en hög med tvätt , sen sängen . Imorgon är det dagis igen , sen har vi iingenting planerat . Någon som vill göra något ? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <