God morgon !

2011-08-13 @ 09:16:56

Så kallt det är då ! Ligger i soffan hos Petterssons fullt påklädd under täcket och håller ändå på att frysa ihjäl . Jag som tyckte att min supermegabeställing av höstkläder igår var helt onödig (det blev ju så varmt senare på dagen)

På tal om höstkläder så lär vi försöka hitta något bra regnställ till Tova , någon som har tips på bra och snygga ställ ? Letade efter det igår , men istället hittade jag underställ , overall till i vinter och en höstfleece . Väntar nog liite till innan jag köper vinteroverallen , man vet ju aldrig hur hon växer .




Höstfleece .



Underställ , tröja & byxa .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <