Mobilblogg - Det är så tidigt så tidigt .....

2011-08-12 @ 07:31:52

Mobilblogg - Det är så tidigt så tidigt .. S klocka ringer ju sex , och det är ju inte så lätt att inte vakna då . Men det känns ändå bra att ändå gå upp då , man får ju ut bra mycket mer av dagen ! Tova sover fortfarande så jag tänkte passa på att rensa klart blåbären från gårdagens skörd . Jag och Thessan åkte iväg och var ute efter svamp , men kom hem med blåbär . Så igårkväll blev det paj till kvällsfikat :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <