Mobilblogg - Nu är äntligen Internetdongel...

2011-08-18 @ 19:34:56

20110818740 (MMS)

Mobilblogg - Nu är äntligen Internetdongeln på väg , så snart är det ordning och reda här ! Som ni vet har jag gått in i GI- träsket och det här kommer gå så sjukt bra , GI är ju grymt ! Har mjukstartat den här veckan , så jag kommer in i vad som har höga och låga värden , men har ändå lyckats till säkert 90 % . Fick över mamma på lite fika och då gjorde jag blåbär/hallonmuffins . Så tillåme GIfikat är gott !

Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Ser himla gott ut! :)

2011-08-18 @ 21:31:20
URL: http://milliez.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <