Jag gör slut ..

2011-12-05 @ 20:46:49
.. med bloggen . Jag tänkte fortsätta året ut , men lusten finns inte riktigt . Jag var ju faktiskt tveksam till om jag skulle "vika ut mig" innan jag startade bloggen , men jag gjorde det mycket för min familj och släkt som inte bor nära oss (så det kanske dyker upp en liten blogg för er :))

Så det här är det sista från mig , men vem vet . Jag kanske kommer tillbaka någon dag :) Tack till alla som har lämnat så fina kommentarer och vart till stor hjälp vid mina funderingar !

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka som har hängt med , ni har trots allt vart väldigt anonyma :)

Thessan

då får jag ha en sörjestund här hemma då, nu när du ska sluta :( farväl!



Puss <3

2011-12-05 @ 21:08:57
Åsa

Neeej nu blir jag ledsen :( Men förstår dej min lust tar oxå slut ibland. Ha det bäst och var rädd om dej och de dina. Kram Åsa

2011-12-05 @ 21:10:18
URL: http://[email protected]
Cissi

Jag och Ida följer dig/er dagligen :) men vi blir besvikna nu när ni ska sluta blogga men vi får hoppas att det blir en familje blogg i framtiden. Kramar från oss

2011-12-05 @ 21:34:21
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/
Mian

Som du vet har jag också följt dig, så tråkigt att du slutar nu... Ha det bäst!

2011-12-05 @ 22:04:02
Mikaela

Nej det tycker jag lät som en dålig ide. Jag brukar titta in inland och tycker sin blogg är väldigt fin och rolig att läsa.

2011-12-05 @ 22:12:51
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Jennifer

Men nej! Tänk på oss som bor långt borta nu ;)

2011-12-05 @ 22:41:18
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/
Ann

Har också kikat in då å då. Fortsätt att dokumentera ert liv på annat sätt, om än så bara med kort i ett album eller fotobok.

Sköt om dig och er! Vi kommer fortsätta att heja och ses irl :-)

Kram

2011-12-05 @ 23:19:36
Jannice

Gud va tråkigt! Har varit skönt att kunna hänga med lite i ert liv fast man inte är riktig familemedlem och bor i samma land längre.. Tack för fin lästid - jag har hängt med från början till slut! Kramar

2011-12-06 @ 01:39:13
Anonym

Gud va tråkigt! Har varit skönt att kunna hänga med lite i ert liv fast man inte är riktig familemedlem och bor i samma land längre.. Tack för fin lästid - jag har hängt med från början till slut! Kramar

2011-12-06 @ 01:40:17
Mamma

Kommer sakna att läsa din blogg.Trots att jag vet vad som händer i dig i vardagen så tycker jag det är så kul att läsa din fina blogg.Ett dagligt nöje att gå ut här och läsa.<3

2011-12-06 @ 07:11:30
Emma - Alicias Mamma & Gravid med Mini <3

Men näe Sandra :( jag gillar juh din blogg massor och kikar in flera gånger om dagen ;) tycker att det är så tråkigt när du inte uppdaterar, så hur ska jag klara mig nu om du slutar helt? Nej nu vart jag lite ledsen!



Kram på er! Hoppas du ändrar dig ;)

2011-12-06 @ 08:25:02
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <