Jakten på den perfekta julklänningen ..

2011-12-01 @ 10:39:00
Så var det kanske dags att börja spana efter årets julklänning till Tova ! Förra året hade hon flera stycken , så vi fick byta på henne allt eftersom så vi skulle hinna använda alla .. Men det är ju så kul att köpa sånt ! :)

Har inte hittat "den rätta" än , men någonting härifrån kan det nog bli ..

How To Kiss a Frog



Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Ja det har du helt rätt i. Ibland känner man bara för lite neutralt :p



Åh jag älskar Htkaf. Deras kläder är underbara men lite dyra dock ;) Jag gillar Zaras annars, likvärdiga plagg men betydligt billigare ^^,



Vi har faktiskt hittat den perfekta julklänningen åt Alicia redan :) Jag hittade en och fastnade för den direkt ;) Dock kommer hon att få den som morgon julklapp. Men på morgonen och förmiddagen kommer hon att ha en annan lite mera "lekvänlig" på sig :)

Hoppas att ni hittar någon ni gillar ni också.



Ja ser fram emot att ses snart :)

Hoppas fina Tovsan blir frisk snart.



KRAM

2011-12-01 @ 23:58:17
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <