Världens bästa julklappar ..

2011-12-05 @ 20:45:00
Tänk om man bara kunde ge bort sånt HÄR och så var det bra så . Nästa år vill jag börja att ge bort sånna här gåvobevis istället för julklappar till alla vuxna i släkten . Vi byter ju ändå bara pengar med varandra . Alla säger ju ändå att julen är barnens högtid , då ska vi väl lägga pengarna på dem ? Både våra egna och barn i nöd .

I år vet jag att det finns några som absolut inte skulle uppskatta min idé . Men jag har ju ett år på mig att bearbeta dem !

Nu tror väl folk att jag har fått någon knäpp och bara ska hjälpa barn hela tiden , men jag var inne på det här förra året också :) Men vafan , borde inte alla vilja hjälpa till ?

Klicka på bilden för att köpa din egna gåva .

Cissi

Det du skriver stämmer till 100% jag bidrar själv till olika hjälp organisationer. Har bl.a. Ett fadder barn sen 7 år tillbaka men man skulle kanske kunna hjälpa mer.....

2011-12-05 @ 21:38:30
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <