Packa upp , tvätta , packa om .

2011-07-22 @ 12:13:34
Hemma igen efter en härlig vecka ute i prästbricken . Som jag skrev innan så hade vi pappa & Ditte hos oss halva veckan , och det kunde inte bli mycket bättre utan innehöll allt som en liten minifamiljesemester ska innehålla (fick ett jättefint semesteralbum av dem igår , tack tack tack !)

På lördagen hämtade vi ut Tovas faster Sindy som stannade i bra många dagar . Hjälpte oss på gården med småfix som vi höll på med , bland annat att bygga en vedbod ! Sen var det grillning , fiske , prat och mys som gällde . Tack för allt Sindy !

Men nu är vi hemma igen , men bara för att packa upp , tvätta allt och packa om igen för imorgonbitti åker jag , Sonny , Tova , Mamma , Stefan , Felicia , Thomas , Andreas och Sandra till Åland där vi har hyrt ett hus ! Sen så kommer nog Tony och Kerstin dit ett par dagar med motorcykel .

På tal om Källgrens , imorse när jag och Tova gick upp så hade vi köksbordet fullt med presenter från Kreta där de vart en vecka . Kryddor och oljor till oss som älskar att göra mat , leksak och superfina klänningar till Tova . Så imorse hade Tova en liten modevisning till frukosten ! :) Tack tack tack för de fina sakerna , och välkomna hem ! Vi saknar er ! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <