Dan före dan före dan .

2011-06-22 @ 14:20:49
Hej hej !

Sitter hemma hos Petterssons och väntar på att någon ska komma hem . Tova har precis somnat efter sina race i och ur gåvagnen . Vi gick hit för att ta emot de nya utemöblerna , så nu lär vi vara kvar för man vill ju se hur det blir när det är uppställt .

Hade tänkt att åka på bilbingon ikväll igen , för vi hade så sjukt kul förra gången ! Men det ser mörkt ut med barnvakt så vi får väl se hur det blir ..

- Men varför så arga ? Tur man har finfamiljen , finvännerna och findottern !


Jennifer

Att vi inte närmare varandra!! Jag hade varit barnvakt så fort jag fick :) pussa tovisen från mig :)

2011-06-23 @ 00:03:25
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <