Min dag .

2011-03-22 @ 20:48:24
Har haft ännu en kanonbra dag . Började med morgonmys hemma , sen gick jag och Tova till Thessan på lite fika och prat om allt och ingenting . Fick otroligt söta minicupcakes , som var svingoda ! Vi hann med att fika lite glass ute i solen också , inte helt fel .

Sen hamnade vi hos Felicia och Thomas på ännu mera glass , och fick umgås lite med mamma , brorsan , Fia och Åsa . På kvällningen blev det en kort sväng med Sandra och Rambo .. Ja , det var väl i stort sett allt det :)

Har fått reda på både bra och dåliga saker idag , så jag säger som Per Gessle - Här kommer alla känslorna på en och samma gång :)

Men det tar vi imorgon !

Thessans minicupcakes på ballaste kakfatet ! Ärligt snodd från hennes facebook. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg .

Thess

Tack för en supertrevlig dag! :) hoppas på att göra om den snart!!



ingen fara , plocka bilder du! :)



KRAM

2011-03-22 @ 21:01:11
URL: http://stronglove.blogg.se/
Mikaela

Tack så jätte mycket =)

hoppas vi hittar någonting snart också :D

kram Mikaela

2011-03-22 @ 23:36:12
URL: http://hallontuttar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <