Min lilla hemlis ..

2011-03-29 @ 20:52:34
Det är väl ingen hemlis längre , eftersom folk redan börjat prata om det :) Meen , vi letar hus ! Har vart och kollat på ett hittills , men det var ju bara massa fukt och ofärdigt överallt . Så det huset blir det inte (vill inte hänga ut någon , så därav säger jag inte vilket hus) Vill inte lägga ner för mycket tid på en rust heller , och absolut inte på ett hus som inte känns så bra . Nu i veckan ska vi vidare till ett annat , liite litet kanske - men känner vi att det är rätt , så är det.

Jag och Tova har spenderat kvällen hos mamma , men nu är vi hemma och Tova somnade för en stund sen och jag hoppas hon får en hel natt utan massa hostningar . Jag ska nog dra i en hårinpackning och käka godis .

På tal om godis , det här är sista onyttighetsdagen ! Ska bara ta bort allt onödigt i veckorna , äter ju nästan bara på ren vana nu . Katastrof .








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <