Morgonpigga ?

2011-03-20 @ 09:37:56
Nja , det är väl varken jag eller Tova .. Eller Sonny heller för den delen .

Men från den dag vi kom hem från BB har Tova visat sig vara en morgontrött tjej som gärna sover till nio - halv tio . Nu när hon har vart snorig så har det väl vart lite si och så med sovmorgnar , vi har gått upp sju - halv åtta ett par dagar nu men vad skönt det är ändå nu när vi (jag) börjar komma in i det .

Sonny var ju och fixade med bilen igår , men den blev inte riiktigt klar så nu har han åkt tillbaka för - förhoppninngsvis sista fixet (han åkte hem tre inatt bara för att få träffa oss en stund imorse , gull)

Nu ska jag slänga ihop lite bröd , så man får i sig lite frukost !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <