Sol , sol , sol !

2011-03-19 @ 17:54:51
Vilket väder ! Underbart , och vilken energi man får ! Hur ska det då bli när man ska ställa om klockan ? Det känns som att det kommer vara ljust jämt :)

Har haft en kanondag med Sandra , Rambo och Tova såklart . Vi hann med två små promenader , balkongkaffe och färgning av Sandras hår . Blev röd/svart istället för gul/orange/brun :)

Nu har jag precis gjort iodning en qournburgare , det blir alldeles lagom som middag idag . Hoppas på att få hem älsklingen med en hel bil idag .


Anonym

Sv; Tusen tack :)

Ja, men då har ni någonting att se fram imot efter sommaren !

2011-03-19 @ 18:38:30
frida-19 år & mamma till Lovis

Glömde länka blogg o skriva namn på kommentaren :)

2011-03-19 @ 18:40:26
URL: http://fraajs.blogg.se/
stefan

vilken fin blogg nu kan jag följa min guddotter utan att ha facebook, love it. Hoppas ni får en trevlig helg lycka till med bilen och allt pussa Tova från mig/Gudfar ps. h:sonny oxå ds

2011-03-19 @ 21:21:07
Fina Frun

låter som en härlig dag!

2011-03-20 @ 01:13:36
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun
Fina Frun

låter som en härlig dag!

2011-03-20 @ 01:16:28
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <