Sommartid .

2011-03-28 @ 14:09:14
Sommartiden är inte att leka med , klockan känns inte att vara det den är ! Igår när vi satt och tittade på tv så tänkte jag att det var perfekt att ta en eftermiddagspormenad och passa på att avsluta på ICA . Men det var bara det att klockan redan var sex och affären hade stängt .

Nu skulle jag ge Tova lite mat och märkte att klockan var två och vi har inte ens kommit ut ! (Sonny gick iofs upp med Tova imorse , så jag har inte riktigt kommit igång med dagen än. )

Jaja , blev lite päronyoghurt till Tova då hon fortfarande är hostig och inte har någon vidare aptit . Då får man göra sådant som är lätt och hon tycker om :)

Päronyoghurt :

Enkelt och snabbt . Skala och mixa ett päron , ha i några matskedar naturell mild yoghurt (gärna ekologisk) och rör om . Klart ! :)
Isabel BoNiiiTa

Tack han är världens finaste Emilio <3 !



jag vet inte när den kommer, men hoppas snart.

Allt bra med dig & din lilla baby ?! ;)

2011-03-28 @ 14:18:17
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
amanda

sv: tack så mycket!

den är köpt på kapphal, förvånar mig inte om dom rear ut den snart eftersom det börjar bli varmare nu. Men det är jätte perfekt för den är inte så jätte tjock! :)

2011-03-28 @ 14:40:41
URL: http://amandaida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <