Gratis träning & klänningar .

2011-05-30 @ 18:40:58

Är heelt slut nu efter att ha kämpat med gräsklipparen som inte alls ville samarbeta .. Men jag får väl se det som gratis träning !

Mamma och Tova är och hälsar på min faster och jag ligger på soffan och återhämtar mig . Letar efter långklänningar , för i år SKA jag ha en . Var så nära förra året , men då fanns det inte lika många varianter som i år . Tänkte även ha en långklänning på Mias och Pelles bröllop (som jag förövrigt längtar ihjäl mig till !)

På bröllopet vill jag ha en i massa starka färger eftersom man förhoppningsvis har hunnit bli lite brun tills dess . Såg en på lindex , men om någon vet vart det finns fler snygga klänningar , säg till !

Den här gamla godingen från hm hade vart kanon


Vanliga vardagslångklänningar har jag inga problem med att hitta , det är snarare tvärtom . Finns så många fina , och jag vill ha allihopa !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <