Katt söker hem !

2011-05-26 @ 15:14:07
Har precis fått i mig en lite sen lunch efter att ha spenderat hela förmiddagen ute i solen med fintjejerna . Blev romanasoppa , finns inget godare ! Lätt att laga , man blir lagom mätt och så finns det alltid över :)

Sonny åkte precis iväg med Tova för att fixa lite inför sin fotbollsmatch , typ benskydd osv .. Så jag ska väl försöka ta mig en sväng med dammsugaren och vika lite tvätt .

Behöver lite hjälp också ! Finns det någon i tierp/gävle/uppsala-området som kan tänka sig att ta sig an en liten katt på 9 månader ? Kanske någon som bor lite ute på landet ? Katten är hemlös och försöker bosätta sig hos pappa , men varken han eller hans fruga kan ta åt sig fler då de redan har ett litet gäng . Så snälla , snälla , hjälp oss att hitta någon som vill ta hand om honom !

Linda

Hej sandra! Vad roligt att du följer bloggen och uppskattar det du ser. Jag gör ungefär samma med din läser men kommenterar inte så mycket, det borde det bli ändring på! Såg inlägget om den där fot grejen förrut, hur fungerade den? :)



Självklart vill jag hjälpa till! Lånar bilden från dig och slänger upp ett inlägg idag!



Kram/L

2011-05-26 @ 15:57:40
URL: http://isbla.blogspot.com
Mikaela

Det är roligt att de är så lika :D

Hörde att din lilla tjej hade börjat gått, vad roligt =D



Har även länkat på min blogg.

vart kanske inte så bra men hoppas att det duger.



Kramkram

2011-05-26 @ 17:28:48
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
sabina

sv: har gjort två stycken, blir bara orange..

2011-05-27 @ 08:32:59
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <