11.11.11

2011-11-11 @ 19:37:21
Har precis kommit hem efter ett härligt fredagsmys hemma hos pappa/morfar . Tova överraskade genom att äta en burk med puré , och inte nog med att det var burkmat , det var rotmos ! Det måste vara godare att äta hos morfar :)

Fick även ett vin av pappa , det ska tydligen smaka mörk choklad så jag ska nog provköra ett glas redan ikväll .. Kan behövas efter en förmiddag med rensning av kartonger . Kläder , inredning och ytterligare lite kläder har gåtts igenom , så nu är alla förråd och garderober redo för massa nytt ! :)

Nu ska jag unna mig ansiktsmask och hårinpackning . Härlig fredag !



Sandra Johansson

Ni får jättegärna komma och hjälpa till i köket och vardagsrummet! :)

2011-11-12 @ 19:28:45
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Emma - Alicias Mamma & Gravid med Mini <3

Hej Hej :) kunde ni ses idag kanske ? :) kram

2011-11-14 @ 07:27:43
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <