Jakten på barnaktiviteter !

2011-11-10 @ 21:39:52
Har suttit och letat mig galen på saker att göra med Tovan . När hon var liten fanns det ju jättemycket , mamma/barngympa , mamma/barnyoga , babysim (nu åker vi och badar ändå , så det har vi ju kvar) babyrytmik .. Men nu verkar hon vara i en mellanålder . För hon är för stor för det jag skrev upp nu , och för liten för olika "dans"aktiviteter . Nästan allt börjar från 2 år . Det finns ju säkert anledningar till det , typ som att hon ändå har fullt upp att lära sig saker och upptäcka sin egna person osv , men hon ÄLSKAR att dansa och leka , så därför vill man ju åka på sådana saker . Man kanske skulle kolla upp intresset av det här omkring och starta upp något eget ?

Men nu så skulle jag vilja ha lite hjälp av er ! Är det någon som vet om det finns några aktiviteter för just ettåringar , gärna i eller runtom Tierp ?



Amanda ♥

Jag är väl mest orolig över att det kommer att bli som det blev för syrran när hon födde sista ungen, hon sprack ju enda upp i rumpan och fick framfall så att urinblåsan "ramlade" ut. Det ligger i släkten att få lite större barn och jag vill ju verkligen inte att jag ska gå sönder totalt.



Kan även vara så att jag kommer att få göra kejsarsnitt för att mamma fick göra det med både mig och Clara, kan ju vara genetiskt. Men helst av allt så vill jag ju föda vanligt. Så vi får väl se vad som händer. :)



Jag försöker njuta, men är lika stor som att jag har gått 40 veckor, så det blir lite tungt ibland. Det är nog båda som säger att det är lite för stort.



Jag kan inte sova hur jag än gör. Jag brukar passa på medans jag inte har någon andnöd, men så fort jag vaknar sp har jag svårt att andas. Har testat dom flesta ställningarna och jag får bara panik hur jag än gör. Men antar att jag får stå ut med det, det är ju typ bara 6 veckor kvar nu. :)



Ja jag lägger ut bild i morgon, orkar inte hålla på med det nu. Hehe. :) Ja men se där, det var snällt. Ja jag tycker absolut att vi ska ses nästa vecka, låter som en toppenide.



Kraam.

2011-11-10 @ 22:01:01
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Hejsan! Såg att du skrivit igår efter att vi redan hade gått och badat, så typiskt :( Och nu jobbar jag hela helgen, men jag är ledig Mån & Tisdag ifall att det kanske skulle kunna passa? :) Skulle vara så roligt för tjejerna att träffas tror jag :)



Självklart får även du beställa en design :)

Om du vill så kan du juh skicka ett mejl till mig med bilder, färgönskemål, ordspråk, viktiga datum osv :) Så sätter jag igång så fort jag är klar med en utav dem andra två ^^, Du kan mejla det till min design mejl. [email protected].



Jag vill också hitta någon bra aktivitet åt Alicia, tur hon har dagis iallfall så hon får busa av sig lite :p



KRAM

2011-11-11 @ 13:28:17
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
extrafarmor

GRATÄNGEN SER JÄTTEMUMSIG UT /KERSTIN

2011-11-12 @ 11:45:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <