Mitt lilla element ..

2011-11-30 @ 19:59:39
Nu har lillälsklingen somnat efter ännu en dag med feber .. Efter en skaplig natt med mycket prat i sömnen från hennes sida så tog hon "rekordet" på 39,9 imorse . Sen när hon vaknade igen så trodde jag nästan att febern var borta , men jag hade fel .. Trots feber , rinnande näsa och bara en liten ork till lek , så har hon ändå inte tappat aptiten eller törsten och det får man ju se som positivt !

Igår kom hennes moster med lite glass och det var en riktig höjdare ! Mormor och Stefan kom med små pixieböcker , barnsmoothies och rån , och pappa Sonny han hade köpt en gosenalle . Sånt som man ska ha när man är sjuk , så hon är nog rätt nöjd ändå :)

Nu ska jag ta tag i tvätten , sen bär det iväg för någon timmes jobb innan jag kryper ner brevid mitt lilla underbara element <3

Älskar dig <3

 

Jennifer

Stackars lilla tovisen ! Kan inte va lätt att va liten o sjuk:(

2011-11-30 @ 23:21:41
URL: http://jenniferstromlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <