Drömhuset .

2011-10-03 @ 08:30:00
Sitter och drömmer mig bort på styleroom .. Kan inte bara drömhuset dyka upp nu !? Vet precis hur jag vill ha det , och när jag sitter och klickar i "spar i favoriter" så fattar jag inte hur shabby chick ens kom in i vårt hem . Tur att det är historia nu .

Min kära lillebror och hans tjej är ju ena lyckostar som snart ska sätta igång och inreda deras nya hem precis som de vill . Inte ett dugg avundsjuk , nej nej .

På grund av det så pratas det mycket inredning just nu så jag tänkte visa lite vad jag tycker är fint :)


Här skulle jag ju absolut kunna bo .. :)

Kök vill jag inte ens gå in på , det finns alldeles för många fina .

Däremot barnrum , ni lär gå in HÄR och kolla vilket fint kök den tjejen har i sitt rum . Lite av den här stilen vill jag ha i Tovas rum , bara lite mer lekfullt och ombonat .

 

Amanda ♥

Sv: Jo jag tänkte lite så jag med. :)

Plus att det måste vara mysigt att amma och bra såklart.



Finns så många nu som bara ger upp på en gång för att dom tycker att det är jobbigt och gör ont. Jag tänker inte göra det.



Eller att dom inte vill amma för att dom röker, jag tycker det är själviskt och elakt. Men alla bestämmer ju själv hur dom vill göra. :)



Hur länge ammade du Tova ? :)



Kraam.

2011-10-03 @ 17:18:02
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <