GI - läge .

2011-09-14 @ 10:05:00
Anna undrade hur det går med mig och GI , och då slog det mig att jag totalt missat att skriva något om det . Så här kommer en liten resume på senaste tiden . Kommer försöka få upp lite recept också , för de är såå goda !

Vikten : Har inte kunnat väga mig någonting på ett tag , för vågen visade två olika vikter inom loppet av några sekunder . Det var en skillnad på 8 kg , så nya batterier ska införskaffas ! Men med tanke på första veckans resultat så har jag absolut gått ner minst 3 kilo .

Mått : Där minsann , där händer det grejer ! Även om det "bara" är någon halvcentimeter där och någon helcentimeter där . Jag är nöjd sålänge det händer något , jag tänker inte stressa den här gången för då går jag bara upp allt igen .

Mat : Maten är grym ! Den som sa att det bara är bulgur och grönsaker har ju inte läst på ordentligt . Det är kul att äta för det SER gott ut och det är minsann såser , efterrätter , goda middagar och man är mätt länge på lite . Jag kan erkänna att jag slarvat lite , men när jag hamnar i ketos så kommer jag kunna ha mycket bättre kontroll .

Motion : Tack vare att vi har Fia på besök (en hund) så kommer jag ut och rör mig mest hela dagarna och det har gett mig massor av energi ! Vi tar en morgonrunda på en timme , och sen går hon med oss vart vi än ska . Sen turas jag och S om att cykla med henne på kvällsrundan , men jag är fortfarnade lite "rädd" för det så jag går hellre än cyklar .

Det är mitt GI- läge just nu och inombords mår jag toppen , längtar tills det syns resultat på utsidan också ! :)
Amanda ♥

Vad du är duktig. :)



Du ger oss andra latmaskar lite inspiration.



Jag längtar tills jag får ploppa så jag får köra stenhårt på GI. :)



Kraam.

2011-09-14 @ 13:09:55
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Anna

Härligt härligt! :)

2011-09-15 @ 22:26:50
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Anna

Härligt härligt! :)

2011-09-15 @ 22:27:40
URL: http://annaspoints.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <