Nikon D3000 - Capture NX .

2011-09-27 @ 21:38:56
Har (äntligen) tagit fram systemkameran igen ! Vi har nämligen vart lite osams .. Bilderna blev sparade som .nef och det är "fel" format , men har verkligen inte orkat ta tag i det och konvertera dem vilket var nödvändigt . Men kameran LÄR tömmas och bilderna LÄR sparas på säkrare ställen än en kamera , så det var bara att ta sig i kragen det .

Just nu har jag kommit till bild 16 av 1955 , så jag har lite att göra ikväll . Men när det är klart så kan jag börja bjuda på lite roligare bilder än de från mobilen . Synd att den är lite otymplig bara att ta med sig , på så sätt är det ju lite bättre med en kompakt systemkamera ..

Jaja , nog om det .
Idag har jag träffat nästan alla tjejerna ! Var upp till Sandra och träffade henne , Mia , Anna och härliga Jonathan som verkligen gjorde min dag ! Han sa "i love you Tova" fastän hon inte ens var med . Blev alldeles varm i hjärtat , fina unge !

Sen på eftermiddagen tog jag och Tova en sväng till Tierp och fikade med Thessan . Vi skulle ta en runda på vår lilla favoritbutik , men de hade tydligen inte öppet så det blev inget .. Snopet för oss . Men vi hann med smakfullt , alltid något :)

Nu ska jag fortsätta dona med bilderna !

Jonathan , som gav oss en hel del skratt <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <