Vagntips tack !

2011-09-24 @ 10:07:00
Igår när vi var i stan så var vi ute efter en ny vagn . Hittade inte riktigt någon som föll oss i smaken , så jag tänkte höra med er igen :) Skulle vilja ha tips på bra vagnar ! Den ska vara snygg , klara av vintervägar och gärna vara vändbar . En promenad/dagisvagn helt enkelt . (spelar heller ingen roll om den är otymplig att fälla , för det ska bara vara en extravagn)

Jag älskar teutonia spirit s3 , men den har bara tre hjul och jag vet inte riktigt om den kommer vara helt okej en oplogad vintermorgon på väg till dagis .

Den ultimata vagnen för vintern verkar vara Emmaljunga Scooter 2.0 , men den känns lite låg .. Men att den verkar funka på de flesta underlagen kanske väger upp det hela :)

Teutonia Spirit S3

&

Emmaljunga Scooter

(tidsinställt)

Mian

Scootern är bra! Dock inte vändbar, saknar det allra helst då det blåser! Låg är den ju, men vilken nackdel ser du med det? Skön vagn som barnen ligger bra i också.

Hoppas ni hittar någon vagn som passar er!

2011-09-24 @ 15:12:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <