Barnfritt ..

2012-02-11 @ 18:13:35
Herregud så tråkigt det är att vara själv .. S jobbar och Tova är iväg och har det alldeles för bra med sin Mormor och Stefan .

Men när man är själv så betyder det att man hinner med massa annat ! Förmiddagen spenderades i köket så där är det rent både i och på skåpen ! När S vaknade så tyckte han att det behövdes en sväng till Valbo , så vi åkte iväg dit och fick i oss lite lunch . Sen kikade vi runt lite , bland annat på barnvagnar . Så trots att man åker iväg utan barn , så likväl är det bara grejer till henne man tittar på ! :)

På vägen hem så ringde en jobbarkompis till Sonny och sa att han skulle komma ut och köra lite på isen , så sagt och gjort så åkte vi dit . Trodde att jag skulle få stå där och huttra själv eftersom jag har dödsskräck för att vara på isen , men som tur var så var Mikaela och supersöta Minella där !









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <