Barnvagnsdjungeln .

2012-02-11 @ 21:45:06
Vi var ju som sagt till stan idag , och då tänkte vi att vi lika gärna kunde gå in och köpa vagnen som vi (jag) så gärna ville ha . När jag är på väg fram till den , ja då hittar jag ännu en som jag vill ha ! Den är finare än Emmaljungan och billigare än Teutonian , så nu måste jag tänka lite till .. Det är en Britax som ändå är ett stort och välkänt märke , men själva vagnen var skitbillig och jag litar inte på billiga grejer . Så nu har jag alltså TRE vagnar att välja mellan . Herregud , vilket skitproblem !


Britax - Enkel och smidig .

 

Teutonia S3 , dyr men favorit ..

 

Emmaljunga , den som gäller om man ska tänka praktiskt ..

Mian

Britax däck ser inte så rejäla o bra ut... Åh vet hur det känns o ha beslutsångest:-) Hoppas ni väljer rätt o blir nöjda med beslutet!

2012-02-11 @ 22:26:38
Emma - Snart tvåbarnsmamma <3

Har ni funderat på baby jogger city mini? Den är snygg och verkar smidig, påminner juh lite om britaxen som du gillar :) Så svårt det där med vagnar, man kan bli galen!



Kram till er

2012-02-12 @ 20:06:52
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <