Mammor & minimodeller .

2012-02-07 @ 12:39:02
Åh vad kul det är när inlägg bara försvinner ..

Har precis skummat igenom mitt första avsnitt av "mammor & minimodeller" . Kan inte säga att jag tycker något speciellt alls om själva programmet , svenska tv- produktioner har en förmåga att kännas tillgjorda och tråkiga . Annat är det med t.ex amerikanska serier om stagemoms , där är det ju nästan på liv och död . Här var det mer flätor och läppglans , inte jättemycket att reagera på .

Hade tänkt ge lägenheten en omgång medans lillhjärtat sover och inte kan "hjälpa till" :)

Fick en fråga om hur det går med lämningen på dagis nu , och det går super ! Hon behövde bara komma in i hur man gör på dagis med allt . Nu är hon ju en i gänget ! :)


Det bästa och finaste vi har ! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <