Svenska folkets lilla älskling .

2012-02-18 @ 21:59:07
Vill man bli den mest hatade personen på facebook så är det bara att skriva "jag röstade på Randelid" . Haha, herregud ... Finns det något som upprör lika mycket som mellon ? Det hade vart bra om folk lade ner lite energi på saker som BETYDER någonting , men ja . Kul att de engagerar sig !

Jag kollade också , för det "hör ju till" . Meen det gav mig inte så mycket mer än att Björnes låt trots allt satte sig på hjärnan , så nu vet jag vad jag kommer nynna på fram till nästa vecka :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <